Corrections & Clarifications for May 20, 2013

 

•  An article on Page 3B Monday about the board that runs Jackson Health System misstated Joe Arriola’s relationship with the University of Miami. He is a former university trustee.

• A front page article on Sunday about Miami police and “The First 48” reality series should have clarified that money paid several years ago to detectives did not come from the show, but from a company hired by A&E to promote the program and the network.

• In a story on 4A on Monday about a Massachusetts Bay Transportation Authority officer shot in a showdown with the Boston Marathon bombing suspects, The Associated Press incorrectly spelled the officer’s last name. He is Officer Richard Donohue.

• An article on the cover of Sunday's Travel section about sandboarding in Huacachina, Peru, incorrectly located the Sechura Desert. The desert is in the north part of the country. Huacachina is in southern Peru.

Read more Corrections stories from the Miami Herald

  • CORRECTIONS & CLARIFICATIONS

    An article in the Dec. 15th Sports Scene column in Neighbors, headlined “Sewing Wins Tennis Tourney,’’ failed to note the information was first published on Zootennis.com, a blog written by Colette Lewis. The blog can be found at http://tenniskalamazoo.blogspot.com

  • Corrections & Clarifications for June 7, 2013

    In some editions in Friday's Miami Herald, a San Antonio Spurs player was misidentified in a photograph on page 2A. He is Kawhi Leonard.

  • CORRECTIONS

    Setting the record straight: salaries at the Ben Gamla charter schools

    A story published online on Dec. 10 and in print on Dec. 11 about charter schools incorrectly reported that the salaries of the principal and several teachers at the Ben Gamla schools in Hollywood and Plantation were significantly higher than those paid at other charter schools.

Miami Herald

  • Marketplace

Today's Circulars

  • Quick Job Search

Enter Keyword(s) Enter City Select a State Select a Category